Ремонт ГУРа ( Ремонт рульової колонки ) ( ДАФ,МАН,УРАЛ,СКАНІЯ,ІВЕКО,КАМАЗ,КРАЗ,ЗІЛ )
Доброго часу доби, шановний відвідувач!
Інтернет-Магазин радий надати вам свої корисні послуги з відновлення вашої Рульової Колонки ( Гур ) на будь-який автомобіль як оттечественного, так і імпортного виробництва!
Гарантія післяремонтного процедури становить від 8 міс. до 12 міс. або по пробігу авто.
Ми ремонтуємо такі рульові колонки як:
МАН,ДАФ,Сканія,Рено,Мерседес,Івеко,Камаз,МАЗ,Урал,Краз,Зіл,ГаЗ,ПАЗ,ЛиаЗ3К, Alfa Romeo, Audi, BMW, BorgWarner, BorgWarner Turbo systems, BR Turbo, Cat, Chrysler, Citroen, Claas, Cummins, CZ Strakonice, Daf, Daihatsu, Deutz, Dodge, Faw, Fiat, Ford, Foton, Garrett, Hino, Hitachi, Honda, Hyundai, Hyundai HD, IHI, Isuzu, Iveco, JCB, Jeep, John Deere, Kamaz, Kato, Kenworth, KIA, Lancia, Land Rover, Liebherr, MAN, Massey Ferguson, Maz, Mazda, Mercedes, Mercedes-Benz, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Penta, Perkins, Peugeot, Porsche, Range Rover, Renault, Rover, Saab, Scania, Schwitzer, Seat, Skoda, SsangYong, Steyr, Subaru, Suzuki, Tatra, Toyota, Uso Canter, Volkswagen, Volvo, VW, КАМАЗ, ККК, МАЗ
Ознаки несправності ГУР
Визначити проблеми з гідропідсилювачем досить просто. Дзвонити в сервіс потрібно якомога раніше, якщо під час експлуатації автомобіля водій помічає або відчуває:
- Підтікання мастила редуктора;
- Повітряні пробки в системі;
- «Закушування» і заклинювання керма;
- Сторонні шуми і гул під панеллю з боку водія;
- Скрегіт і скрип при обертанні рульового колеса;
- Люфт і несподівані провали при повороті керма;
- Тугість обертання, кермо вліво йде легше, ніж вправо і навпаки;
- Вібрація, удари і т. п.
- Стук у рульовому управлінні
- Биття рульового колеса
- Шум або підтікання в системі
Найчастіші причини неполадок ГУРа
Всі поломки гідропідсилювача ділять на: гідравлічні (псування рідини) і механічні (поломки окремих складових частин системи).
За переліченими вище ознаками несправностей досвідчений автомобіліст зможе здогадатися, в чому конкретно причина несправності.
Если при вращении руля в ту или иную сторону, или в серединном положении требуется приложить массу усилий, значит проблема в неисправности насоса. Следует проверить и починить или заменить насос, сменить на нем сальники.
Люфт, толчки, тяжесть руля могут говорить об ослаблении натяжения или обрыве ремня привода насоса. Нужно подтянуть ремень или заменить его, отладить натяжение.
Вибрация и шум в системе свидетельствуют о попадании воздуха в гидросистему. Нужно найти причину его проникновения, устранить неполадку и откачать воздух.
Скрип, скрегіт, свист і шум, тугість керма можуть говорити про критично низький рівень рідини в бачку, пробоїні в гідравліці, виробленні масла, викид рідини через запобіжний клапан та ін
Як видно причин проблем і рішень не мало. Можна спробувати все полагодити самостійно. Потрібен тільки чистий і сухий гараж, умілі руки, бажання і непередбачену кількість часу і сил.
Альтернативне і саме правильне рішення – дзвінок в автосервіс, ремонт ГУР (гідропідсилювачів керма) вантажних автомобілів в Москві стане приємним моментом відпочинку водія та піврічний гарантією безвідмовної роботи автомобіля.